Resortul Waldorf Astoria este situat in nordul Emiratelor Arabe Unite, in Ras Al Khaimah, aflandu-se la o distanta de 8,6 km de Al Hamra Marina si Yacht Club, 19 km de Umm Al Quwain Motor Racing Club, 20 km de Iceland Water Park si Dreamland si la 34,4 km de Aerportul International Ras Al Khaimah.
Hotelul detine un numar de 346 de camere si suite luxoase, oferind turistilor urmatoarele facilitati: 10 restaurante si baruri, plaja privata, 2 piscine, sala fitness, club pentru copii, servicii SPA, teren de golf, centru business, servicii concierge, ATM, servicii spalatorie-curatatorie si camera depozitare bagaje.
Hotelul ofera in fiecare camera aer conditionat, baie, uscator de par, Tv, seif, acces internet WiFi, facilitati pentru preparare ceai si cafea si minibar/frigider.
Hotelul pune la dipozitia acestora 2 piscine, sala fitness si teren de golf cu 18 găuri.
Turistii pot exterimenta gusturi inedite si variate atat din gastronomia locala cat si internationala in cadrul a 10 baruri clasice si elegante. De asemenea clientii pot savura gustari simple, sucuri naturale si cocktail-uri racoroase in cadrul a 10 baruri localizate in cadrul hotelului, la cele doua piscine si pe plaja privata.
De asemenea, turistii se pot rasfata in cadrul SPA-ului cu un masaj regal, un tratament de hidratare pentru relaxarea muschilor obositi sau un tratament de exfoliere cu unt de Shea și coji de nuci zdrobite.
Hotelul pune la dispozitia micutilor un club unde acestia sunt ingrijiti si se pot distra in voie prin practicarea de activitati distractive specifice varstei acestora.
http://www.ar.hilton.com/en/hotel/Waldorf-Astoria-Ras-Al-Khaimah
ATENTIE! Persoanele cu dizabilitati trebuie sa anunte gradul de invaliditate, cu toate amanuntele necesare, din momentul inscrierii si confirmarii rezervarii. Nu ne asumam eventualele servicii speciale, ce nu pot fi oferite de terti, in cazul in care nu au fost semnalate in rezervari si in contractul de prestari servicii.
In cazul pachetelor (cu transport inclus, zbor pe cursa Fly Dubai – companie in regim low cost), plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB): - 40% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita pana la expirarea perioadei de EB, conform ofertei; - 20% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB si LM) - 40% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 40% din valoarea pachetului se va achita cu 30 zile inaintea datei de plecare - 20% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare; 3.In cazul rezervarilor Last Minute (LM), confirmarea acestora se va face doar in baza platii integrale a serviciilor; In cazul sejururilor individuale, plata se va face dupa cum urmeaza: 1. Pentru rezervarile cu Early Booking (Reduceri timpurii – EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita pana la expirarea perioadei de Early Booking specificata la fiecare hotel; 2. Pentru rezervarile la pret de Oferta Generala (OG) sau orice alt tip de oferta speciala (exceptie EB) - 50% din valoarea pachetului se achita la momentul efectuarii rezervarii - 50% din valoarea totala a serviciilor se va achita cu 21 de zile inaintea datei de plecare;
Penalizarile care se aplica in cazul in care turistul renunta la pachetele de servicii/ sejururi individuale sunt urmatoarele: - 40% din pretul final daca renuntarea se face incepand de la confirmarea serviciilor pana cel putin cu 31 zile inainte de inceperea sejururlui; - 60% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 30 zile – 25 zile inainte de data inceperii sejurului; - 80% din pretul final daca renuntarea se face in intervalul 24 zile – 8 zile inainte de data inceperii sejurului; - 100% din pretul final daca renuntarea se face cu mai putin de 7 zile inainte de plecare in Sejur sau neprezentare;
Prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de fiecare client, solicitate de prestatorii de servicii (transport, hoteluri, politie de frontiera, companie asigurari, etc ), se face cu acordul fiecarui client in parte. Prelucrarea se va face in conformitate cu dispozitiile Regulamentului UE679/2016 in scopul furnizarii serviciilor turistice.
vezi mai multe