Revelion 2018

Franta

Paris

REVELION PARIS – ORASUL LUMINILOR 2018

5 zile / de la 399 EUR


Punct de plecare: Bucuresti
Date plecare: 30 decembrie 2017
Categorie cazare: Hotel 3*
Transport: Avion
Masa: Conform oferta
 

REVELION PARIS – ORASUL LUMINILOR

                 
Transport Avion AIR FRANCE | 5 zile | de la 399 Euro

 

30 Decembrie Bucuresti – Paris                                                                                 
Intalnire cu insotitorul de grup la aeroportul Henri Coanda-OTOPENI, ora 12:50 pentru imbarcare cursa Companiei Air France AF1889 cu destinatia Paris. Decolare din Bucuresti la ora 14:50. Sosire in Paris la ora 17:00. Transfer la hotel si cazare. Seara, plimbare pietonala cu insotitorul de grup pe Champs Elysee, un bun prilej de a vedea faimosul bulevard frumos impodobit pentru trecerea in noul an. Cazare Hotel Ibis Paris 17 Clichy-Batignolles 3* (ex Berthier) sau similar.

31 Decembrie Tur de oras Paris – La Multi Ani 2018 !
Mic dejun. Tur de oras Paris cu autocar local. Parisul este considerat de multi turisti cel mai frumos oras al Europei; vor putea fi admirate: Catedrala Notre Dame, Place de la Concorde, Champs Elysee, Turnul Eiffel, Arcul de Triumf, Opera Garnier, Domul Invalizilor, Turnul Montparnasse. Dupa turul de oras, Optional, Excursie la castelul Versailles cu ghid autorizat. Impresionantul Castel al lui Ludovic al XIV-lea este situat la 17km de Paris. Atractii: apartamentele regale, capela, sala oglinzilor, expozitia de picturi din epoca lui     Napoleon. In uriasul parc al castelului mai puteti admira: Fantana lui Apollo, Marele si micul Castel Trianon. Intoarcere la Paris. Seara, participare optionala la cina de Revelion la un restaurant local sau participare la petrecerea publica de Revelion care va avea loc in apropierea turnului Eiffel. LA MULTI ANI 2018 ! Cazare Hotel Ibis Paris 17 Clichy-Batignolles 3* (ex Berthier) sau similar.

01 Ianuarie Prima zi a anului la Paris
Mic dejun. Tur pietonal cu ghidul insotitor prin cartiere pitoresti ale Parisului: Montparnasse unde se afla gradinile si Palatul Luxembourg, Cartierul Latin, cartierul Montmartre unde se afla Basilica Sacre Coeur, Piata Pictorilor si zona de suveniruri. Deplasarea intre diferitele zone ale orasului se va face cu mijloacele de transport in comun. Seara, BONUS: Croaziera pe Sena. De pe ambarcatiunea cu vedere  panormica puteti admira: Turnul Eiffel, Trocadero, Muzeul de Arte Moderne, Place de la Concorde, Grand Palais, Assemblee Nationale, Musee National D’Orsay, Gradinile Tuileries, Muzeul Louvre, Academia Franceza, Cartierul Latin. (Durata: 1 ora). Cazare Hotel Ibis Paris 17 Clichy-Batignolles 3* (ex Berthier) sau similar.

02 Ianuarie A doua zi a anului la Paris
Mic dejun. Astazi va propunem vizite pietonale cu insotitorul de grup la principalele atractii din Paris. Incepem cu Muzeul Armatei si Domul Invalizilor unde se afla mormantul lui Napoleon. Continuam cu un tur pietonal cu insotitorul de grup: Primaria Parisului, centrul Pompidou cu atelierul lui Brancusi, Place de Greve, Fantana St. Michel, etc. Timp liber la dispozitie. Cazare Hotel Ibis Paris 17 Clichy-Batignolles 3* (ex Berthier) sau similar.

03 Ianuarie Paris – Bucuresti
Mic dejun. Dimineata, optional, vizita la Muzeul Louvre cu ghid autorizat. Muzeul Louvre gazduieste impresionante colectii de arta  gipteana, orientala, greceasca si romana, picturi, sculpturi si gravuri din epoca medievala si pana la 1850. Puteti admira in jur Piramida de sticla, fostul palat, Arcul de triumf al Caruselului, Gradinile Tuileries si Cafe Marly – renumitul loc de intalnire la Louvre. O experienta unica pentru fiecare. Eliberarea camerelor si timp liber la dispozitie. Transfer la aeroportul Charles de Gaulle pentru imbarcare cursa Paris – Bucuresti a companiei AIR FRANCE AF1088 cu decolare la ora 18:15. Sosire in Bucuresti la ora 22:10. Sfarsitul pachetului de servicii.
 

Tarife calculate pentru un grup de 25 platitori
*    399 Euro adult loc in camera dubla                 
*    199 Euro copil 2-11,99 ani in camera cu 2 adulti            
*    569 Euro adult loc in camera single         
            

Servicii incluse:
•    Bilet de avion Bucuresti - Paris - Bucuresti  compania AIR France   
•    4 nopti cazare cu mic dejun la hotel Ibis Paris 17 Clichy-Batignolles 3* (ex-Berthier) sau similar
•    Transferuri cu autocarul aeroport - hotel - aeroport
•    Tur de oras Paris cu autocar local
•    Tururi pietonale cu ghidul insotitor in Montparnasse, Cartierul Latin si Montmartre
•    Croaziera pe Sena
•    Ghid roman insotitor

Servicii neincluse:
•    Taxele de aeroport si combustibil: 150 Euro/persoana (pot suferi modificari pana la emiterea biletelor de avion cu 15 zile inainte de plecare, in functie de evolutia pretului petrolului sau in urma majorarii de catre autoritatile aeroportuare)
•    asigurarea medicala, asigurarea storno (se emite in aceeasi zi cu contractul), intrarile la obiectivele turistice, excursiile optionale
•    Cina de revelion la Restaurantul Les Noces de Jeannette sau similar: aprox. 155 Euro/persoana

Excursii optionale (Tarife valabile pentru minim 20 de participanti)
•    Vizitarea Muzeului Louvre
Tarif: 25 Euro/persoana si include: rezervare la muzeu, bilet de intrare, ghid autorizat
•    Excursie la castelul Versailles
Tarif: 45 Euro/persoana si include: rezervare la castel, bilet RER, intrare castel, ghid autorizat
 

Transferuri GRATUITE la aeroportul Otopeni din urmatoarele orase:
•    Constanta, Medgidia, Cernavoda, Fetesti, Slobozia
•    Iasi, Targu Frumos, Roman, Bacau, Onesti, Adjud, Focsani, Buzau, Urziceni
•    Brasov, Predeal, Sinaia, Campina, Ploiesti
•    Sibiu, Rm. Valcea, Pitesti
 

DOCUMENTE DE CALATORIE
•    Va rugam sa va asigurati ca documentele de calatorie, CARTEA DE IDENTITATE SAU PASAPORTUL, nu prezinta urme de deterioare a elementelor de siguranta.
•    Cetatenii romani pot calatori in statele membre ale Uniunii Europene, Spatiului Schengen si Spatiului Economic European cu cartea de identitate sau pasaportul in curs de valabilitate. Pentru a verifica lista statelor care permit intrarea pe baza cartii de identitate, lista statelor membre U.E., Schengen si Spatiul Economic Eurpoean, va rugam sa consultati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
•    Accesul cu cartea de identitate mai este permis in urmatoarele state: Macedonia (90 zile), Muntenegru(30 zile), Serbia (90 zile), Norvegia (daca cartea de identitate romaneasca valabila este emisa dupa anul 2009, in care este specificata cetatenia romana. Cartile de identitate romanesti emise inainte de anul 2009 nu sunt recunoscute ca documente de calatorie in Norvegia)
•    Pentru toate celelalte state din afara Uniunii Europene si pentru acele state pentru care cetatenii romani nu au nevoie de viza de intrare, accesul se face pe baza pasaportului valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Pentru a consulta lista statelor pentru care nu este necesara viza de intrare accesati site-ul Politiei de Frontiera www.politiadefrontiera.ro sau al Ministerului de Externe www.mae.ro/travel-conditions.
•    Pentru tarile in care cetatenii romani au nevoie de viza de intrare, este necesar pasaportul valabil cel putin 6 luni de la data terminarii calatoriei. Anumite state nu permit accesul ca pasaport temporar sau nu aplica vize pe pasaport temporare, de aceea va rugam sa consultati serviciul consular al tarii in care intentionati sa faceti deplasarea sau solicitati acest lucru agentului dvs. de turism.
•    In cazul persoanelor casatorite recent, nu se accepta Cartea de Identitate anulata (perforata) de autoritati in vederea emiterii unei noi carti de identitate.
•    Copiii care nu au carte de identitate, vor trebui inscrisi pe pasaportul unuia dintre parinti. In acest caz, parintii care au copiii trecuti in pasaportul lor, vor calatori obligatoriu cu Pasaportul.
•    Agentia organizatoare (Tour Operatorul) nu are nici o raspundere in situatia in care autoritatile de frontiera nu permit accesul turistului pe teritoriul statului respectiv. De asemenea, nu are nici o responsabilitate daca turistului nu i se permite parasirea teritoriului unei tari de catre autoritatile de frontiera din statul respectiv. In aceste cazuri, turistului nu i se mai restituie contravalorea excursiei.

CAZARE SI PROGRAMUL EXCURSIEI
•    Clasificarea hotelurilor din program este in conformitate cu standardele existente in tara respectiva si poate sa nu coincida cu normele de clasificare din Romania.
•    Hotelurile nominalizate in program pot suferi modificari pana la data plecarii, in functie de conditiile specifice care pot aparea intre momentul publicarii programului si data plecarii. Daca aceste schimbari sunt impuse de furnizorul local, intotdeauna se vor oferi hoteluri similare ca locatie/confort.
•    Majoritatea hotelurilor nu detin camere triple. In unele hoteluri se pot confirma la cerere camere duble cu pat suplimentar, in functie de disponibilitate. Patul suplimentar pote fi un pat pliant, un fotoliu pat, o canapea extensibila, etc.
•    Distributia camerelor la hoteluri se face de catre receptiile acestora; problemele legate de amplasarea sau aspectul camerei se rezolva de catre turist direct la receptie, asistat de reprezentantul agentiei. Pentru anumite facilitati din hotel sau din camera, hotelierul poate solicita taxe suplimentare (minibar/frigider, seif, etc.); in momentul sosirii la hotel solicitati receptionerului sa va informeze cu exactitate asupra lor.
•    Situatia de partaj in camera dubla este atunci cand o persoana doreste sa participe la o excursie singura, dar nu in camera single, ci cu alta persoana, necunoscuta, de acelasi sex, intr-o camera dubla pentru doua persoane. In aceasta situatie persoana in cauza solicita Tour Operatorului o rezervare partaj in camera dubla, sub rezerva ca Tour Operatorul va gasi, in timp util, a doua persoana dispusa sa participe la excursie partaj in camera dubla. Daca nu se va gasi a doua persoana, prima persoana se poate retrage, sau va achita suplimentul de camera single pentru a putea participa la excursie. Tour Operatorul nu este raspunzator de achitarea suplimentului de camera single.
•    Insotitorul de grup poate efectua modificari programului (schimbari de ore, modificarea ordinii desfasurarii acestuia), fara a afecta insa structura serviciilor efectuandu-l astfel in totalitate.


INFORMATII UTILE REFERITOARE LA TRANSPORTUL CU AUTOCARUL
•    Turistii au obligatia sa se prezinte la locul de imbarcare cu minim 20 minute inainte de ora inscrisa pe voucher pentru plecare sau transfer. Locurile in autocar au fost prealocate la momentul rezervarii, pasagerii au obligatia sa ocupe doar locul inscris pe prezentul voucher.
•    Turistii au obligatia de a mentine curatenia in autocar pe tot parcursul excursiei. In autocar nu este permis fumatul, consumul de bauturi alcoolice si produse alimentare. Buzunarul de plasa din fata scaunului dumneavoastra este destinat pastrarii de pliante, brosuri sau harti. Va rugam sa nu pastrati aici sticle de plastic sau obiecte voluminoase. Sticlele de plastic, bagajele de mana sau alte obiecte voluminoase se depoziteaza in spatiul special amenajat, deasupra scaunelor.

INFORMATII UTILE REFERITOARE LA ZBORUL CU AVIONUL:
•    Compania/companiile aeriene care opereaza zborurile din pachetul de servicii pot aduce diferite modificari zborurilor contractate, in functie de conditiile obiective din perioada de operare, pana la momentul plecarii pentru zborul/zborurile de dus sau dupa momentul plecarii pentru zborul/zborurile de intors. Agentia organizatoare va informa pasagerii directi respectiv agentiile revanzatoare asupra eventualelor modificari survenite independent de vointa sa si nu va fi raspunzatoare de eventualele inconveniente aparute.
•    Alocarea locurilor in avion se face de catre ghiseul de check-in din aeroport in functie de ordinea sosirii pasagerilor. Pentru destinatiile europene, de regula, limita de bagaje de cala este de 20 kilograme si 06 kilograme pentru bagajul de mana, dimensiuni: 55cm x 40cm x 20cm. Depasirile de limita de KG se achita separat pe aeroport. Mai multe informatii gasiti pe site-ul companiei aeriene sau in agentia de turism.
•    Femeile care sunt insarcinate in peste 6 luni, au nevoie de un certificat medical cu acordul medicului de a calatori cu avionul. Compania de zbor si echipajul de bord isi rezerva insa dreptul de a decide daca permit sau nu imbarcarea persoanelor cu sarcina avansata (ultimele 2-3 luni).
•    Pasagerii care sufera de boli contagioase nu pot calatori cu avionul. Personalul aeroportuar si de bord isi rezerva dreptul de nu permite imbarcarea respectiv de a dispune debarcarea persoanelor in cauza.
•    Dupa aterizarea pe aeroportul de destinatie, pasagerii se vor prezenta mai intai la ghiseul Control pasapoarte, dupa care isi vor recupera bagajele din locul special amenajat. Daca atunci cand ajungeti la destinatie observati ca aveti probleme in gasirea bagajului depus la biroul de check-in la imbarcare, va rugam nu parasiti aeroportul, ci depuneti o sesizare la biroul de reclamatii existent la terminal.
 

Cod oferta 1R



rezervare
Recomanda aceasta oferta unui prieten